Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

neděle 3. července 2011

Květen

Myslím tím Ateliér květen, časopis pro ženy, který vycházel někdy v sedmdesátých letech a podle kterého jsem jako malá šila oblečení na panenky. Když jsem si tuhle uklízela pokoj, vyhrabala jsem jedno číslo, kde mne zaujaly tipy na uvazování šátku. Vlastně něco podobného vychází co rok i dnes v nějakých ženských časopisech, ale tyto obrázky jsou tak hezky barevné a tak pěkně se na to kouká... :-D

 Tyto kabelky mne taky příjemně znepokojují. Krom teho, háčkování se teď všude na netu tak řeší, tak řeším taky, neboť mám velké fashion blogerské ambice :-D Kecám. Nic mi není tak moc ukradený jako být fashion blogerka (ach pardon, správně se teď říká fashion blogerína!). Akorát prostě ráda háčkuju a pořád hledám nějaké solidní nápady. 
Všímáte si, jak jsou modelky na všech těch starých fotkách krásné? Nejsou to vůbec takové dýchavičné zobliny s nezdravě propadlými tvářemi jako dnes, ale rajcovní baby, které úplně stimulují moje jinak heterosexuální libido! 

Žádné komentáře:

Okomentovat