Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

sobota 2. července 2011

Chtělo by

Hradec, kromě centra a Nového Hradce, leží na úplné placce, proto jsem si sem pořídila kolo a jezdím s ním všude. Je to taková stará plečka od esky, za komančů na tom jezdila mamka. Mě se moc líbí, je takové jednoduché, retro, se starým, tvrdým koženým sedlem. Hlavně se nemusím bát, že by mi ho někdo ukradl, takováhle kola se nekradou. Na stránce http://honestlywtf.com/ jsem našla jednu krásnou věc, kterou si musím na své kolo taky vyrobit.

Vybavuju si, že jsem tu párkrát na nějakých hodně starých kolech viděla, ale tehdy jsem jezdívala na horákovi a neměla tu správnou rachotinu, na kterou by se to taky hodilo. Háčkovat umím, ale moc se mi teď do toho nechce, zkusím mrknout, jestli bych tu neměla třeba nějakou dečku na rozstřihání, třeba by to z toho taky šlo nějak vymyslet. Možná z toho bude nějaký hezký DIY tip.

Žádné komentáře:

Okomentovat