Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

pátek 1. července 2011

Divadelní festival

Celé roky jsem u  nás na maloměstě hrála divadlo. Byli jsme úspěšný soubor, jezdili jsme po celé republice, ale i do zahraničí. Nikdy jsem nebyla kdovíjaká herečka, ale my nebyli profesionálové, nýbrž amatérští nadšenci a já si divadlo zamilovala, ať už jsem stála na jevišti nebo seděla v hledišti. Hradec pro mě ale nebyl diváckým uspokojením, protože jsem v tamním Klicperově divadle byla už jako gymnaziální student třikrát a vždy jsem byla přinejmenším otrávená. Nejhorší, co můžete v klicperáku vidět, je Shakespeare. Ne však kvůli autorovi (kdo by si dovolil ho kritizovat, že?), ale kvůli režizérovi, který z toho ve snaze přilákat mládí udělal totální paskvil a maglajs. Pověstným už se stal Macbeth, kterýžto odehrával se v pochybném McDonaldu. Boj o korunu z plastových vidliček mě zcela nedojal. Přesycena hradeckými hokusy pokusy jsem raději degustovala pivní speciály, příborské oříšky Gopala a potrsávala na kapely, které tu byly jako doprovodný program.

Doporučení na jazýček: Určitě zkuste jahodový pivní speciál z pívováru Kocour.
Doporučení do ouška: Až uvidíte, že někde hrajou Čokovoko nebo Drobný za  bůra, jděte tam, očičko si taky přijde na své. Jana Budaře znáte, ten to umí taky hezky rozdrnkat.
Doporučení pro kutily: Nevyhazujte ojeté gumy, dá se z nich postavit divadelní scéna ;-)







Žádné komentáře:

Okomentovat