Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

neděle 21. října 2012

Numero uno v tom, co nesnáším

      Je mi strašně líto toho kluka, co píše blog 1000 věcí, co mě serou. Když člověka sere tolik věcí, tak musí být v životě děsně nešťastnej, protože vstávat nasranej a usínat nasranej není dobrý pro duševní zdraví. Když to tak vezmu, mě na celým světě sere asi pět věcí. Dalších pár věcí mě štve, což je takovej slabší odvar od sere, ale den si tím ničit nenechám. Spousta věcí mě pak dokáže na chvíli vytočit, ale za deset minut o nich nevím. Celkově se tedy považuji za docela stabilně flegmatickou bytost o občasnými výkyvy, které jsou vyjímkou, jež potvrzuje pravidlo. Jeden výkyv přišel právě teď.
      Jakkoliv jako blogerka jsem zvykla slovně prostituovat svoje vědomí i nevědomí do bezvědomí, paradoxně nenávidím internetovou komunikaci. Je to moje numero uno mezi všemi nasranostmi světa. Nenávidím, psaní emailů, komentářů, popisků ke zboží v mém internetovém obchodě, nesnáším fóra a jejich uživatelky. Nesnáším smajlíky a to, že bez nich už dnes téměř nelze existovat. Pokud chcete vypadat jako přátelská, milá a vstřícná osoba, musíte ve svém příspěvku alespoň jednou použít smajlíka. Rozhodně ho musíte použít kdykoliv, když pokládáte otázku, která začíná PROČ. Když to neuděláte, domorodkyně na fóru vás osočí, že jste agresivní a konfliktní osoba a upadnete na fórové společenské dno. Extrémní  situace nastávájí na mimibazaru, kde jsem mezi osobami s absolutně změklým mozkem vydržela jeden den. Nyní mám dezertérské tendence i na votočvohoz. Očekávala jsem, že v mladém kolektivu, bude konverzace odlehčená, nadnesená, veselá, bez tabu a inteligentní! Ani náhodou, žádná holka zde nedokáže napsat příspěvek, aby tam tajně neukryla reklamu na svoje obnošený hadry a pak přihodí pár omluvnejch smajlíků, většinou tak do padesáti.
         Za měsíc jsem si udělala svou bezsmajlíkovou dietou zástup nepřítelkyň a téměř zruinovala svoje už tak nefungující kšefty. Pomalu se učím sem tam toho ksichta plácnout, ale je to tak, tak tupý! Bohužel kydat takové hlášky jako, máš moc krásné zboží, moc krásnej avatar, miluju tvůj fashion blog, pojď budeme nejlepší kamarádky! se asi nenaučím nikdy...


1 komentář:

  1. Jsem абрам александр podnikatel, který byl schopen oživit své umírající těžařské podnikání pomocí boha poslaného věřitele známého jako Benjamin Lee Lee konzultant půjčky. mám bydliště v Jekatěrinburgu екатеринбург. snažíte se začít podnikat, vyrovnat svůj dluh, rozšířit svůj stávající, potřebujete peníze na nákup zásob. máte problémy se snahou zajistit dobrý úvěr, chci, abyste věděli, že vás pan Benjamin provede. je to správné místo, kde můžete vyřešit všechny své finanční problémy, protože jsem živou výpovědí a nemůžu si to nechat jen pro sebe, když ostatní hledají způsob, jak být finančně pozvednut .. chci, abyste všichni kontaktovali tohoto boha poslaného věřitel pomocí údajů, jak je uvedeno, aby se mohl podílet na této skvělé příležitosti e-mail: 247officedept@gmail.com nebo whatsapp/text +1-989-394-3740.

    OdpovědětVymazat