Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

pátek 2. září 2011

Všechny dívky touží být krásné

Jen já toužím být chytrá :-) Můj expřítel mi říkal, že nejsem ženská, ale napůl chlap a napůl zvíře. Přátelé, moje pokusy o módu narazili na zeď z pohodlnosti, kterou si kolem sebe stavím od doby, kdy mi maminka poradila, ať začnu nosit podprsenku, k čemuž jsem se dodnes neodhodlala. Pokud skutečně jsem nějaké zvíře, pak to musí být kobyla, ba právě ta kovářova, co chodí bosa, poněvadž živíce se výrobou šperků, nejsem schopná nosit bižuterii. Vadí mi, překáží, klinklá a mě to rozčiluje. Tedy, krom malých stříbrných naušnic se musím spoléhat na svou fyzickou krásu (haha) a lesk svých očí (ha). Co jsem já na parádivosti jako dítě potratila, holčičky fotící pro Sophii Morin dostaly nášupem.
Chuděrky ve dvanácti jim nutí podprsenky! :-(
Článek o snobské zhůvěřilosti pro dcerky ze zlaté klícky čtěte na fashionista.com




Žádné komentáře:

Okomentovat