Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

úterý 20. září 2011

CIAF 2011

Poprvé jsem byla na CIAFu, když mi bylo 9 let. Dodnes si pamatuju, že jsme seděli s rodiči pod stromy u cesty, která vedla na severovýchod. Kubajz mi tvrdil, že žádná taková cesta není, že když nepůjdeme na letiště, že nic neuvidíme a na letiště nepůjdem, protože to je drahý, na blind taky nepůjdem, protože to je daleko a tak radši nepůjdeme vůbec! Tak s tím si na mě teda nepřišel a poprvé jsem si dupla a řekla mu ať drží zobák, že když to nenajdu, může mě potrestat. Držel zobák a jel za mnou a držel ho i skoro celou dobu po tom, co jsme ono místo  našli a koukali na letadla, trucoval a prý ho to nebavilo. Mojho chlapa vlastně skoro vůbec nebaví klučičí věci, zbraně, bunkry, letadla... on by jen vařil a uklízel :-D
BTW. Kdo je fanda hezkých čmáranic na zdi, tak Hradecké letiště je jimi moooc hezky potentočkovaný. Jak napovídají tagy, jsou to díla sprejerů z celýho světa, většina z nich vzniká pravděpodobně při příležitosti konání Hip Hop Kempu. Rozhodně se na to líp kouká než se to fotí:-)
ě






Žádné komentáře:

Okomentovat