Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

úterý 20. září 2011

Trochá práce

V srpnu jsem měla trochá moc práce. Brigáda v týdnu, víkendy jsem lítala mezi HK a domovem, doma byli závody formulí nebo turistický pochod s mnohaletou tradicí a je to vždycky událost. Pro mě to byla událost hlavně proto, že jsem tam na trzích měla stánek se svojí keramikou a šperky. V HK, pak byla Eliška a CIAF. Jeden týden jsem taky byla v Litomyšli, kde jsme měli s archeologama praxi. Kopali jsme v areálu zámku, v Bedřichově rodném domě, pivovaru a piaristické koleji. I když to byla práce indoorová, z čehož jsme byli trochu překvapení, nakonec to bylo naše štěstí, neboť celý týden chcalo jak z protrženýho měchějře. Co bychom bejvali dělali na obchvatu v Chrudimi? Nakonec za Litomyšl každej děkoval :-)

1. nálezy, 2. bádáme, 3. dobádáno .-), 4. nálezy - čelist (snad lidská, nevím, nejsem antropolog) a kančí kel, 5. banda archeologů z UHK, v očích je po týdnu vidět naděje, bo ny, máme po šichtě a jede se dom!


Žádné komentáře:

Okomentovat