Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

středa 24. srpna 2011

V HK na nábřeží byly keramické trhy. Byla jsem moc šťastná, že se tam se mnou vydal můj Ká a jeho maminka, Ká byl ale hned otrávenej a náladu mu nezlepšila ani moje nabídka, že mu koupím na co si ukáže. Nechtěl ani pražený oříšky, protože má na ně alergii, ani štramberský uši, protože v  nich jsou oříšky a ani pivo! Proč, když v něm nejsou oříšky?!
Chtěla jsem si nafotit tu spoustu krásných věcí, ale výrobců/ prodavačům se to očividně nelíbilo, tak jsem vždy cvakala jen tak nenápadně od boku. Nemálokrát jsem vyfotila jen boty, nohu stolu a trávník :-)

Koupila jsem si dva velké hrníčky s mléčenkou, vše kobaltově modré s puntíky a dva malé a křehoučké ptáčky foukané ze skla.









Žádné komentáře:

Okomentovat