Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

středa 24. srpna 2011

Tam u nás na venkově. S Ká jsme chytili užovku. On se jí bál, ale já jako dítě koukala na Kdo přežije a taky MacGyvera, tak vím, že když ju chytnete za vocas, tak vás nekósne. Teda může vás kósnot do břicha, tak si ju držte dál vod těla. Tam u nás děláme makrely. Ká je rybář, tak nad tím vohrnuje nos, poňvaďž von má dvakrát tejdně pstruha, ale u nás se žere skromno. Byli jsme na granátech, plánujeme, že jednou najdem velkej jako nehet u palce a budem bohatý, zatím máme ale jen takové prťky. Zkouším vymyslet nějaký rafinovaný způsob, jak se slepit dohromady. 
en




Můj Ká by furt chodil enem k řece, máme doma sprchu, ale von se de radši umejt do potoka. Když jsme u ní byli potřetím měla jsem už pomačkanou sukni a byla jsem votrávená.



 Ká má v chlívku krásnou kozu. Je už děsně stará, přej už desetkrát rodila. Na zahradě jsem vždycky natrhala plnou náruč mlíčáků a šla ji krmit, drbala ju za ušima a říkala jí Ty moje krásná kozo! vona žrala a hrozně to v ní bublalo. Jednou na mě dejchla a já cejtila ovocný karamely. Měla mě ráda a tak mě ani nekopla, když jsem ji pak dojila, i když mi to nešlo a muselo ji to bolet. To když dojil Ká, temu to stříkalo, že za chvilku bylo hotovo. Ostříhala jsem si nehty, abych jí je při dalším dojení do teho vemínka tak nezarejvala, ale ráno jsem byla po grilovačce tak unavená, že jsem dojení zaspala. Grilovalo se vosum kuřat naražených na klaccích, úplně mi to připomnělo Drákulu, ten takhle napichoval moslemíny.




Žádné komentáře:

Okomentovat