Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

pátek 24. srpna 2012

Říkejte mi trýznitelko

Neboť jsem znásilnila kytáru a vyplodila ve slabé chvilce cosi jako píseň. Obsahem bude asi dost nesrozumitelná pro lidi, kteří nestudují archeologii v Hradci, neboť je tam spousta odkazů na určité lidi a jejich typické znaky. Mezi náma se ale docela ujala... myslím... doufám, že mě lidi okolo jen tak nekonejšej a nedělaj, že se jim líbí, protože se bojí, že bych nezvládla pravdu :-D Nahrávala jsem to na foťák, opilá mojitem za nesnesitelně horkého letního dne. Příští hit se bude jmenovat Házím bobek na fešnblogeríny. A nebo Pavle, nežeň se!, ještě nevim, co mě vlastně sere víc a tak to musím nechat uzrát.


Žádné komentáře:

Okomentovat