Štítky

domov (26) HK (24) DIY (13) recy (12) styl? (12) fujtajblíci (8) šperky (8) eko (7) archeologie (6) fler (6) freš fleš (6) kultura (6) příroda (6) umění (6) dizajn (5) keramika (4) vaření (4) výstavy (4) škola (4) divadlo (3) knihy (2) Litomyšl (1) blogování (1) muzika (1) podzim (1) votočvohoz (1)

pondělí 30. dubna 2012

Muž a jeho nemotorové dvoustopé vozidlo

Kal-El mi poslední dobou chodí domů pořád utahanej. Pořídil si to bláznivé prkýnko, které bylo moderní před dvaceti roky na západě a deseti u nás, a jezdí na něm  několik hodin denně. Jak ale můžete soudit podle vysoko vytažených bílých ponožek, můj muž skutečně totálně zaspal devadesátky. Mě se to ale líbí, je tak nepřehlédnutelný a svůj...<3 Byla jsem s ním na prkně už třikrát, jezdit už umím, ale na ty jeho trýčky se mám moc ráda, než abych je zkoušela. U kluka to nevadí, když má omlácené holeně a odřená kolena, mě by se to ale ke střevíčkům a sukýnce moc nehodilo :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat